VIVÈNCIES - Sant Jordi 2006

Saturday, April 08, 2006

XIECHEN: De la Xina a Catalunya



















Quan vaig venir de la Xina vaig sentir-me una mica trist perquè allà hi vaig deixar amics i família. En arribar a Barcelona una de les coses que més em van agradar varen ser les fonts de Monjuïc. També vaig anar a Port Aventura. Dintre hi ha molts països representats: Els Estats Units, França, Italia, Xina i molts més que no recordo. A la part de Xina hi ha una atracció molt espectacular: el Dragon Khan. Vaig disfrutar molt ¡

A Barcelona hi vaig viure mig any, estudiant castellà en una academia. Quan ja en sabia una mica vaig venir a Manresa i a aquest Instiut.

1 Comments:

  • Hola em dic Cecilia soc una estudiant de Magisteri infantil a la universitat Blanquerna de Barcelona. He conegut el blog del Ramon a través del Jorge el meu professor de NTAE.Vull felicitar als profes dels IES del projecte de ST.Jordi pel seu interessant treball i a tots els alumnes per compartir les seves emotives vivències.M'ha agradat sentir les seves veus en diferents idiomes, quina riquesa de cultures aprofiteu-la.Felicitats pel vostre treball.
    Cecilia

    By Blogger CeciliaGC, at 10/4/08 5:57 AM  

Post a Comment

<< Home