VIVÈNCIES - Sant Jordi 2006

Saturday, April 08, 2006


GREGORI : De Polònia a Catalunya







19 Lipiec 2005 wtedy przyleciałem do hiszpani samolotem miałem strach że się rozbiję.Naj gorszę było londowanie. Byłem zadowolony że lecę do Hiszpani ale 70%bardziej chciałem zostać w Polsce z przyjaciółmi Kiedy przyjechałem było bardzo ale to bardzoooo gorąco.Na samym poczontku było super pojechaliśmy do Barcrlony i w ogule, ale potem zaczeło mi się nudzić bo nie miałem kolegów.Po pewnym czasię poznałem 2-óch chłopców co mieszkają na mojej ulicy. Mam nadzieje że za rok będe umiał język i bęedzie wszystko dobrze.

_____________________________

El dinou de juliol de 2005 vaig arribar a Catalunya en avió. Tenia molta por que caigués. El que més em va impressionar va ser l'aterratge. Estava content de venir a Espanya però en un 70 % volia quedar-me amb els meus amics a Polònia. Quan vaig arribar a Barcelona recordo que feia molta calor. En un primer moment tot era molt bonic perquè tot era nou i diferent, però poc a poc (després de dos mesos) va arribar la normalitat. M'avorria perquè trobava a faltar els meus amics de Polònia i aquí encara no n'havia fet. Després vaig començar a anar a l'institut.
Primer estava supercontent perquè anàvem a Barcelona i a molts altres llocs, però després ja em vaig anar acostumant a estar aquí.



1 Comments:

  • Gregori,
    Benvingut a Catalunya!! Sóc en Joan Badia, un amic del Ramon, el teu professor. M'ha agradat molt el teu text. Espero que algun dia puguem conèixer-nos. Val la pena d'estudiar català, perquè això t'ajudarà a viure més bé a casa nostra.
    Fins aviat.

    By Anonymous Anonymous, at 24/4/06 1:16 PM  

Post a Comment

<< Home