VIVÈNCIES - Sant Jordi 2006

Saturday, April 08, 2006

SIHAM: De Tànger a Manresa







La nit en la que vaig arribar a Espanya estava molt contenta perquè vaig trobar-me amb els meus cosins, que estimo molt.

Pel matí quan em vaig despertar vaig dutxar-me i després vaig esorzar amb la meva família. Després vaig sortir amb el meu pare a fer una visita per Manresa. Vig veure coses noves per a mi. Per aquelles dates era Nadal, Cap d'Any... em va agradar molt. Tenia ganes d'anar a l'Institut per aprendre a parlar en català fins que pugui entendre'm amb els meus amics.

Vaig haver d'estar-se un mes a casa perquè encara no m'havien matriculat a l'Institut. En aquell moment pensava encara en tornar al meu País, per retrobar-me amb els meus amics i l'institut d'allà. Estava avorrida, sense fer res.

Però ara estic estudiant a l'Institut amb el meu germà. Però encara no sé parlar ni en català ni es castellà.

Desitjo acabar l'escola bé, sense problemes. Vull fer alguna cosa important a la meva vida.
Finalment, estic agraïda als meus professors, que tant s'estan esforçant per ajudar-me.

1 Comments:

  • Salam Siham, de ben segur que tot t´anirà cada vegada més bé.Em penso que els teus professors t´ajudaran a aconseguir les teves fites i a més a més faràs molts amics a Catalunya.Una abraçada maca.Tanja hanuna.

    By Blogger Estela, at 7/2/08 4:11 PM  

Post a Comment

<< Home