VIVÈNCIES - Sant Jordi 2006

Saturday, April 08, 2006

JOANNA: De Polònia a Catalunya






Jestem tu juz 9 miesiecy.Tak naprawde jest to długo,ale ciągle nie potrafie się tu odnaleść.Mam wrażenie jak by to był tylko zły sen, a po jego przybudzeniu znowu będe kontynłowala moje stare życie.Ciągle okłamuje sama siebie.Nie da się zapomniec o wszystkim co tak strasznie się kochało nawet gdy się chce.Tęskni mi sie za mojmi przyjaciółmi,domem,miastem.Żyje teraz tylko wspomnieniami tylko one mi zostały.Jestem zmęczona tym wszystkim mam dosyc uśmiechania sie na siłe i udawanie ,że wszystko jest wporzatku......
...............ale powoli wszystko się ułoży.Wierze w to.Za nie długo znajde przyjaciół przy których dobrze się będe czuła.I wiem,że za nie długo nie będe chciała wrócić do Polski!
____________________
Sóc aquí des de fa nou mesos. Aquesta experiència és molt forta per a mi. Tot és diferent i nou, i a vegades penso que estic vivint un llarg somni . Voldria que quan despertés ho tornés a fer a Polònia. M’enganyo a mi mateixa, mentint-me.
Jo estimava molt tot el que he deixat a Polònia. Enyoro casa meva, les meves amigues i amics, la meva ciutat … Tota l’estona em vénen records de Polònia , no me’ls puc treure del cap. Estic amoïnada perquè tot plegat és un gran enrenou per a mi. A vegades faig tot el possible per estar contenta, però se'm fa difícil per tot això que us explico. No puc dir que estic bé quan en realitat no és així…
Però també estic segura que poc a poc tot anirà millorant. Faré més amistats i sé que fins i tot arribarà el dia que potser no voldré tornar a Polònia.

1 Comments:

  • Fa nou mesos que ets aquí a Manresa, però el teu cap i el teu cor contiuen a Polònia. De fet una part mai tornarà, és normal, però si et fixes veuràs com a poc a poc dins el teu cap i el teu cor va apareixent un lloc per als nous amics, les noves vivències i estic segur que aquest estiu quan tornis a Polònia te n'adonaràs que aquí també has deixat alguna cosa.

    By Anonymous Anonymous, at 20/4/06 1:47 AM  

Post a Comment

<< Home